momysss Kızlar bulantı için serum taktırdığınız oldumu cidden işe yarıyormu dayanamayacak kadar kötüym
Busraaaakkk momysss işe yaradığını düşünmüyorum taktırmıştım, daha sonra prilam ile tanıştım, su an çok şükür o kadar rahatım ki korkumdan ilacı da bırakmayı deneyemiyorum. 13+5 olduk
Sevgiiss momysss kusma postlarında senle ben 😂😂 bende hiç serum taktırmadım çok kusuyorum diye acile gitmek aklıma gelmedi
melsaanne momysss ben ilk hamileliğimde taktırdım 5 6 kere hiçbir faydasını görmedim, bu hamileliğimde de 9 aydır kusuyorum ilaca rağmen hiç acile gitmedim zaten faydası yok diye
gunes866_ momysss eskiden bende öyle kullanıyordum sabah bi ögurtu geldi hap hiç erime miş bütün sekılde lavaboya düştü ağzımdan. Sabah kalktıgında iç üstüne bi lokma ekmek ye o biraz dursun sonra bak durumuna normal kahvaltnı yap. İkinciyide öğlen içersen yatasıya rahatsın. Ama ilk günler hapa rağmen gene bulantı kusma olabilir düzenli kullandığında rahata erersin
yagmurrre Günde 4 prilam içiyorum asla işe yaramıyor. Artık iki günde bir mecburen zofer içiyorum. Ona rağmen kusuyorum
Twobabiess momysss Devlette yapılan serumlar işe yaramıyor ama özellerde içerisine ekstra takviye kattıkları için çok iyi geliyor, ilk oğlumda çok kötü olduğum zamanlar özelin aciline gidiyordum, tabii o zamanlar fiyatlar çok makuldü şimdi nasıl bilmiyorum 🥲
yagmurrre momysss evet ben ona rağmen de kusuyorum ama yine bi nebze azaltıyor ama sık kullanmamamız gerekiyormuş doktoruna danış mutlaka allah yardımcımız olsun 😓 kaç haftalık bu arada ?
Jdjsjsksk momysss zoferi benim doktorum tavsiye etmiyor birkaç çalışma varmış otizmle alakalı o yüzden kesin sonuç olmadığından kullanma dedi bana bir de benim de çok şiddetli bulantım kusmam oluyordu vücudum çok susuz kaldı serumla biraz toparlamıştım doktorumun tavsiyesiyle acilde metpamid de yaptılar bulantı için serum olarak iyi gelmişti bana ama geçici bir süre etki ediyor sadece vücuttaki su açısından bence serum kendine getiriyor diğer bulantı haplarının hepsini denedim prilam prizin metpamid dramim hiçbiri etki etmedi bana
momysss Sevgiiss ayy hayat zindan olsu bana 🥲 gün içinde kusmuyorum tutuyorum kusaam rahatlarmıyım ki sabahları kusuyorum
Sevgiiss momysss vallahi iyi tutuyorsun bugün tam 9 kez kustum . Sabahtan akşama kusmakşa geçiyor yarın doktora gideceğim soracağım
MadameTussauds Sevgiiss momysss Ah bacilarim ya sizi cok iyi anliyorum benimde 5. haftada baslamisti bulanti kusma hersey vardi hastanede bile yattim yani, yasayan ölü gibiydim 🥹 suan 25. haftadayim daha iyiyim ama ara ara oluyor yinede bulanti cok sükür yinede sizde dayanin gececek insallah