penbe_karisi İlk gebeliğimde , yeşil biber Bu gebeliktede , sarma ,pirinç pilavı Sizler nelerden tiksindiniz kizlarrrr 😀😀
hilal858_ penbe_karisi Diğer 2 gebeligi hatırlamıyorum ama bu 3.de haşlanmış yumurta, kırmızı et. Yumurtayı hadi omlet yapıp tüketmeye çalışıyorum ama kırmızı et hâlâ yiyemiyorum
penbe_karisi vanilya_kokusu_ abo güzel turşu olursa ben bayağı yiyorum deterjan kokusundan şampuan kokusundan parfüm kokusuna bayılıyorum
penbe_karisi hilal858_ ay evet evet o kırmızı eti yazmayı unutmuşum ben de kırmızı etten tiksindim ya asla yiyemiyorum hamile kaldığımdan beri sanada geçmiş olsunnn cnm ya en önemli şeylerden tiksinmissin
penbe_karisi Blueeberryy ilk haftlarda bende de öyleydi mutfağın özel bir komusu vardiiii berbattt bı his 😀😀😝😝😝😝
hilal858_ penbe_karisi sağol canım.Ben normalde de çok çok az yerdim safra yok bende midemi çok ağrıtıyor diye😅 ama şimdi 1 lokma bile yiyemiyorum…Artık başka besinlerden takviye yapıcam..Demir ilacim normalden daha büyük ya içerken can çekişiyorum😅
penbe_karisi vanilya_kokusu_ 🥲🥲🥲 ay canım benim umarım en kısa zamanda geçer seni çok iyi anlıyorum benim ilk gebeliğim de öyleydi bugün var ya öyle bir kötüydüm ki ben de bugün 4-5 defa kustum berbattı Allah sanaaaa yardım etsinnn askomm 🥲♥️💖💖
vanilya_kokusu_ penbe_karisi ay cidimisin 🥲 bugün 6 defa kustum eşim 12 de isten geliyor gidecem acile gecdn gittim gene damardan bir ilaç yaptılar iki gün hiç kusmadim kız kusmaktan sırtım ağrıyor az önce gene kustum. Gözlerim kızarmış hem ağlıyorum inanki rabbim günah yazmasın kafamı duvara vurasim var çok zorlanıyorum artik 😥 13 e girecem hiç mi azalmAZ 5. haftadan beri Kusuyorum 😞
nuriyegcl Etin her türlüsünden tiksindim ağzıma alamıyorum pişiremiyorum dokunamıyorum ki etçil bi insandım 🤧🥴😂
lilyum_ penbe_karisi ayy muz ya. Normalde cok severim ama ilk 3 ay varlığına bile tahammülüm yoktu. Ama sonra yiyebildim çok şükür
penbe_karisi lilyum_ maalesef ben muzu zorla yiyorum bebek için ilk gebeliğimde güzel kilo yapmıştım umarım bunda da yapar inşallah sen de yersin 😍😍