Eminesra nerde yazıyor bu dedikleriniz normalde böyle şeylere yorum yazmam ama çok garipsedim, Allah islamiyeti sadece Araplara mi gönderdi, o zaman biz Türkler neden islamiyeti benimsedik, Arapça isim olmayınca ahirette ayrı hesaba mi çekileceğiz, ben Türküm neden Arapça isim koyma çabasına gireyim.Kuran Araplara indiği için Arapça yazılmış doğal olarak, Türklere inseydi Turkce olacaktı bunu bi düşünün bence ve şu güzel dinimizi böyle dar kalıplara sokmayın. KURAN evrenseldir...Önemli olan hangi dilde olduğu değil ne mesaj verdiğidir...