Edebyahu Eminesra Ensar çok güzel bi isim de duhanın anlamı kuşluk vakti bence duha yerine başka bi isim düşünün☺️ Allah hayırla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Esmalemdar Eminesra çok güzel bende 35+5 günlük gebeyim kızım var Zeynep Kevser oğluma da Ömer Hamza ismini düşündük sizce nasıl
Salihaaa İki isimde ayri ayri hos bence.belki de cift isim sevmedigim icin birlikte cok sicak gelmedi
Eminesra Eşim isim bulamadi bana birakti. Bende cok araştirdim. Ahiretinide dusunerek bu ismi koymayi tercih ettim.
Eminesra Zaten emin olun ki DUHA DIE oglumu birtek ben caqirirm. 😊 babamiz da onun anne babasi tarafida ensar die seslenir.
enan Eminesra bence ensar koymayın bu ülke ensar vakfı olaylarıni gördü hiç guzel anılmıyor hala. Anlami için dahi koymak istemezdim .
Eminesra enan yorumuna sayqi duyarim. Ama herkesin qörüşü farklidir. Ben oglumun ahiretini dusunerek ismi tercih ettim bu dunyada ne yasanip yasaanmadiqi beni ilqilendirmez.
Batbet88 enan Eminesra ırkla dinin bi alakası yok ki sadece çocuğu direk etiketlemek oluyor demek istemiş aslında, yani bu ülkede böyle şeylerde etiketlenmek çok kolay o yüzden yani
seddaa Esra7261 internetten araştırırsanız adn “ adin olarak geçtiğini görebilirsiniz Kuran da geçen bir isimdir