havvagulaktas benimde 36 haftalık doğdu kızım ama gelişimi 32 de durmuştu . Hiç küveze bile girmedi direkt odaya getirdiler . Her bebişin gelişimi ve süreci farklı siz güzel düşünüm , artık tıp çok gelişti inşAllah en kısa zamanda bebişinize kavuşur evinize dönersiniz 🤍🌸🥰