havvagulaktas 32+6 da doğdu bebeğim. bizim bugün kuvezdeki 22.gunumuz. çıkış için net bir şey demiyorlar beslenmesi önemli diyorlar ama daha emmeye başlamadı, biberon vs denemediler… Doğum haftasını bekletecekler gibi duruyor, devletteki doktor sevk ederken 40 haftayı tamamlatirlar demiş anneme… Sağlıklı olsun, sağlıcakla kavuşalim evimize gelsin, en önemlisi o 🤲🏻