Allah yardımcın olsun 🥹 bende 39+2 deyim. Akşamları aşırı kasılmam oluyor ve aşağıya baskısını çok hissediyorum ama sancı hiç hissetmiyorum. Birde 3 gündür şeffaf akıntım ve çok az su geliyor gibi ama sancım olmadığı için onu da çok ciddiye almadım. Arada bel ağrım tutunca bir ümit gelecek diyorum dinlenince oda gidiyor. Böyle beklemek de garipmiş 😅😅