betusss343 eslem2121 bende hiç kuruma çizgisi çıkarmadı.gayet güvenilir olduğunu düşünüyorum. Varsa var yoksa yok denk geldi hep bana. Bence hamilesiniz
anneoluyorummm103 eslem2121 hayırlı olsun bende bu testle çok silik öğrenmiştim yaptıktan 1 saat sonra belirdi hatta ilk 5 dk da çıkmamıştı 😂
betusss343 anneoluyorummm103 ben de adetten 3 gün önce 3-4, dkkada göründü. Aşırı silik. Kimse göremiyordu benden başka 😂😂 bi kaç saat sonra çizgisi belirginleşti de öyle inandırdım.
anneoluyorummm103 betusss343 benimkide öyle her gün sabah testi tekrarladım koyulaşınca gösterdim çevremede 😂😂
betusss343 anneoluyorummm103 aynen bağımlı oldum 7 tane test yaptım toplamda. Her gün o belirginliği görmek ve test çizgisiyle aynı koyuluğa ulaştığını görmek çok mutluluk vericiydi 😂