MasaaL çok güzel isim adıyla mutlu yaşasın bebeğiniz. Bende uzun bir düşünme süreci sonrasında Doğa koymaya karar verdim. İsim seçme süreci çok zor insanlar hep bulduğunuz isimler hakkında okula gittiğinde arkadaşlarının nasıl dalga geçeceğinden bahsederler ama biz çocuklarımıza insanların isimleri görünüşleri kusurları vb.. Şeyleri ile dalga geçmenin kabalık ve saygısızlık olduğunu öğretirsek bence bu daha doğru bi davranış olur. O yüzden isimler hakkında şöyle derler böyle derler demek yerine çocuklarımıza daha saygılı olmayı öğretebiliriz.