MasaaL pudraladim işe yaramadi.travazol tavsiue ettiler bi iki gun filan kullandim fazla deneyemedim onu.
Kardesimde bi krem vardi mentollu gibi kokuyo sanirim adi sudocrem di onu kullandim bi kac gunde ferahladi biraz poposu ama tabi o yanik gibi krazikliklar 1 haftada anca gecti.cok yanik gibi olmustu cunku.bepantol ise yaramadi dediler onu hic denemedim ben