Mucizemyoldaaa_ Kızlar bacaklarımın iç taraflarında 2-3 gündür ağrım var yürürken de ağrıyor düzensiz sancılarım da oluyor zaman zaman. Bacaklardaki ağrı doğum belirtisi olabilir mi acaba? Yaşayan var mı?
aybalasmom Mucizemyoldaaa_ kaç haftalıksınız. Sadece bacak ağrısı belirti olur mu ki ben de tam bilmiyorum
aybalasmom Mucizemyoldaaa_ anladım o zaman baskı yapmaya başlamış olabilir. Sağlıkla gelsin inşallah 🫶
Mucizemyoldaaa_ aybalasmom Amin inşallah🤲🏻🫶🏻 zaten kanala girmiş geçen hafta kontrolümde öyle demişti doktor
Mucizemyoldaaa_ aybalasmom bakalım merakla beklemedeyizz😍 ama bu hafta kilosu 4 ve üzeri sezeryan diyecek diye bir tık endişe ediyorum
alyahanimm Benimde düzensiz sancılarım var. Bel kuyruk sokumu ağrısı olmaya başladı bunlarda doğum belirtisi sayılıyoe mu acaba
Mucizemyoldaaa_ alyahanimm bel ve sırt ağrım var tabii olmaz mı kaburgalarım batıyor ama bebek büyüdüğünden mi doğum belirtisi mi bilmiyorum. Regl olacakmışım gibi sancılarım oluyor ondan eminim kesin olarak
Thirtyynovember Mucizemyoldaaa_ ay benim de öyle 😵💫 Bel ağrısı bir gün var bir gün yok, sanki regl olacakmisim gibi ağrılarım var bir haftadır bı geciyo bı oluyo ama sancım falan yok hiç