Sltfnsdm Folidoce folikasit kullananlar mide bulantısı halsizlik ishal oluyomuydu resmen yaşam kalitem düştü
eylusko Sltfnsdm evet Bende kullandim.bazi gebelerde folik asit mide bulantisi ishal yapıyor ben de tüm belirtiler oldu 10 hafta ishali sürdü
havvaclkh Sltfnsdm ya benim hic biseyim yoktu ilaci icmeye baslayinca bçok fazla bulantim oldu halsizlil uyku halim başladi yemek gormeye tahamulum yok hic bişey yapamiyorum ondan mi acaba
Sltfnsdm havvaclkh bende aynı şekilde sadece rahim agrısı ve kasık agrısı çekiyodum çok güzel kahvaltı yapıp su içiyodum yemek yiyodum ama bu ilaca bi başladım hayatım alt üst oldu resmen sürekli uyumak istiyorum midem bulanıyo su bile içemez hale geldim yemek kokusu daha kusacakmışım gibi geliyor ama kusma falan yok
Can_sel12 havvaclkh bende aynı folik asiti kullanıyorum bende sizin gibiyim yemeği hayal etmek bile benim miğdemi bulandırıyo
havvaclkh Sltfnsdm ayy aynisi vallahi asla kusma yok ama hic durmadan midem bulaniyor surekli uyuyorum ben bugun biraktim ilaci doktoruma gidip değiştiricem olacak gibi drgil çunku bi kaç saat midenizi rahatlatacak bi tavsiye vereyim size limonu dilimliyorum uzerine tuz serpiyorum baya iyi geliyor denemenizi tavsiye ederim
Sltfnsdm havvaclkh bence bırakmayın ben hemşireye sordum bırakma dedi tok karnına için bi tık daha rahat ediyosunuz ben bugun tok karnına içtim daha iyiydim sanki ama yine bulanıyodum en yakın tarihte doktordan randevu alın öyle içmeyin değiştirecektir muhtemelen
havvaclkh Sltfnsdm benim birde kizim var 6 yaşinda onuda okula getirip getiriyorum çok zorlaniyorum inanin ki umarim hemen geçer bu bulantilar bende ekşi mandalina ekşi elma falan cok iyo geliyor
Elif_8 Bende bu folik asidi kullanıyorum aşırı iştahsızım canım hiç bir şey yemek istemiyor 6+1 günlük olduk. Okuyunca yazılanları acaba benimde mi folikasitteb diye düşünmedim değil birde çok belim ağrıyor
Sltfnsdm Elif_8 ben ilaçtan olduğunu düşünüyorum çünkü geciktirdiğimde ilacı daha iyiyim o saat diliminde içtikten bi yarım saat sonra halsizlik mide bulantısı su dahi içememe durumum oluyor
miniminnacikk Bende folidoce kullandım hem hamilelik öncesi 1 ay hemde hamilelik ilk 3. Ayı , ben uyumadan önce içtim hep hiç bi yan etkisi olmadı :)
Sltfnsdm miniminnacikk ben gece içsem olur mu diye sordum eczacıya gündüz içsemiz daha iyi olur dedi o yüzden gece içmiyorum
havvaclkh Can_sel12 malesef benimde oyle ben bi ara doktoruma dedim ki ben hamile gibi hissetmiyorim hic biseyim yok dedim bu ilaci içmeye baslayinca herşey başladi bulanti halsizlik yuyecekleri gormeye tahamulum yok insagramda bile gorsem hemen geçiyorum çaya karşi bile ben ilaçgan oldugunu duşunuyorum doktoruma soyleyeip değistiricem bide oyle deneyecegim
dilek190 Sltfnsdm acaba hamilelikten olabilirmi mide bulantin çünkü o ilac böyle yapmaz bence gerxi bende yapmadi hic
Sltfnsdm dilek190 ama mesela önceden hemen uyanır uyanmaz içiyodum günüm mahvoluyodu şimdi birazcık 12ye doğru içiyorum içtikten sonra başlıyo bence herkeste aynı etkiyi göstermiyor içmediğim saat diliminde daha rahatım yani