ikimelekannesi___ canim benimde ilk hamileligim böyle kelebek ucarda kanatlarini oynatirya ayni onun gibi bir hiss . Ara sira elini koy karnini üstüne sakin olup hissetmeye calis . Ilk gebelikte cok zor hissetmek , kimisi erken kimisi gec bende 17 haftamda basladim hissetmeye , ve zor cözdüm yani omu degilmi diye ☺️ Simdi baya bi hissediyorum ve bilmiyorum dogrumu ama cogu kisidende duydum , babalari elini karninin üzerine tutu zamanda harektlenirmis 🙊 bu arada 18+5 bende