EsoMom_ Selam kızlar kasım annesi oluyorum insalllah bebeklerinize nereden kıyafet aldınız erkek bebeğim ve çok beğenemiyorum aldığınız memnun kaldığınız yerler nereler :)
staRmama EsoMom_ civilden LCW’den E bebekten nereden denk gelirse alıyorum ekstra H&M’nin ürünleri harika ona da bakabilirsin kuzum hem kaliteli hem tarz olarak en sevdiğim
Annelik-2 EsoMom_ ben e bebek ve civilden aldm kızlar için çok daha güzel şeyler var erkekler için bulmak daha zor
Blueeberryy EsoMom_ selam canim eger desen olarak diyosan bende hic begenmiyorum soyle bi kiz reyonunu turluyorum ogluma giydircek bisey cikarmi diye dinazor ayi var erkek bebelerine anca😂😂😂 marka olarak dersende lcw mallari cok kaliteli hello baby zibinlarida kaliteli
Elifsemra EsoMom_ bende Kasım annesi Olcan ama 3. De kız olunca çok bişey almadım ufak tefek şeyler aldım
Aloska staRmama zaten lcw nin fiyatları hm ile yarışıyor balım bende hep sepetime hm ekledim cinsiyet belli olduğu gibi alacağım hepsini en azından pamuk ve birçok sertifikası var hem de kaliteli
EsoMom_ Annelik-2 gerçekten öyle bende ayıcık böcek arabalı şeyler sevmiyorum sade olsun istiyorum ama zor
EsoMom_ Blueeberryy bakarım zıbınlara o zaman :) ben sade olsun istiyorum ama hep ayıcık böcek araba dinazor boğaldıms skdkdkkd
Annelik-2 EsoMom_ e bebekte bulursunuz bende ordan aldm baya seçenek var bende ortak renk ve sadeden yanayım genel olarak istediklerimi buldum bence gçz atın sizde bulursunuz
Bestmommmm EsoMom_ hm ve zara ya bakabilirsin daha sade ve minimal desenleri var bende oralardan alıyorum genelde erkek bebeğim olucak allahın izniyle 38+3 😊
dedimolabilirrr EsoMom_ LCW hm dışında uygun fiyatlı olarak minicity var kaliteli geldi siparişlerim ve gerçekten çok uygundu 😅🙈
dedimolabilirrr EsoMom_ ilki oğlan ona hem tarz hem güzel kıyafet sadece hm den buluyordum. LCW çok kalitesiz oldu 5-6 yaş için özellikle bebeklik okey ama leke çıkmıyor kumaşlarından artık ve tonla para. Oradan alacağınıza hm tercih edin.
EsoMom_ nilsumm civildede pek yok kız çocuklarına özel güzel şeyler getiriyor hepsi erkek çocuklarına göre internette zar zor buluyorsun
EsoMom_ dedimolabilirrr kızlara çok var kız yeğenime ben çok aldım da erkek bebeklere göre ayıcık böcek dinazor araba falan desenli hep ben sade istiyorum en azından unisex olsun diye 😅😅
dedimolabilirrr EsoMom_ evet ya doğru kesinlik hm diyorum o zaman hele şu tek renk krem kahve tonları zıbınları vs çok hoş bence 🥰
EsoMom_ dedimolabilirrr yok ordan sadece zıbınlarını öneriyorlar kıyafet falan benden beğenmiyorum kumaşlarını ve gittiğim yerlerde bebek kıyafetleri yok hep büyük var ancak internettte onda da alaşım gelmiyor vallla