Tatlisanne Minikkkerkekkinnannesii 38+5 yalancı sancılar var ara ara beklemedeyiz Muhammed olucak inşallah adı
oglumvebenn 25. Haftadayız ama hala isim bulamadık, daha doğrusu düşünmeme fırsat verilmiyor, kayınbabam illa benim adım konacak diyor, sinirlerim bozuk 😑
Zeynepkubra Minikkkerkekkinnannesii 33+ 4 olduk daha ismini yeni bulabildik erkek bebek zormuş 🙈 Ali Karan 💙
Minikkkerkekkinnannesii Momma ben alanyada yasıyorum havalar güzel genelde cok sükür günlük güneşlik ama malesef hamile olunca öyle uzun uzun yürüyemiyorum cnm. Belirli mesafeden sonra kitlenip kalıyorum.
Momma Minikkkerkekkinnannesii Ben yürürüm de şartlar müsait olamadı pek. Dzcedeyim şu an geçtiğimiz iki gün kar yağdı öyle olunca da üşütmemek için çıkmıyorum🤷🏽♀️
Deletedmom197 Minikkkerkekkinnannesii 35+4 günlük olduk bizde oğluşumla. İsmini de Allah nasip ederse Mehmet Deniz koyacağız😊 son günler artık çok ağrılı geçiyor😫😫
Minosmi Minikkkerkekkinnannesii iki anlamı Türkçe kökenli anlamı alkışlanan bide İngilizce kökenli var radyo sinyalleri ile uçağın yerini belirleyen araç anlamları çok güzel değil ama kulağa hoş geliyor çok alıştık
Minikkkerkekkinnannesii Guzel_ailem başında olmaz cnm en fazla 2 hafta önce dogar. Benim doktorum sezeryanda 39.haftayı bekleriz dedi. Cogu doktor 38 de alır.