Sofita Minikkkerkekkinnannesii 34+4 ❤Doruk❤ olacak ismi insallah babasi cok benimsedi ben de cok sevdim bu ismi
nhlblr Minikkkerkekkinnannesii 25+6 Minikkkerkekkinnannesii 25+6 günlüğüz oğlumun adı Ali olacak kısmetse 🙏🏻🙏🏻
rabisylmzz Minikkkerkekkinnannesii 17 haftalığız ali istiyorm yanına babasıda bir isim koyucak ama ne bilmiyorm beklemedeyim 😁
Selim_Alparslan Minikkkerkekkinnannesii Aleyküm selam canım 🙂 36+6 haftalık oluyoruz 👶🏼 Selim Alparslan 🥰
Minikkkerkekkinnannesii Guzel_ailem başında olmaz cnm en fazla 2 hafta önce dogar. Benim doktorum sezeryanda 39.haftayı bekleriz dedi. Cogu doktor 38 de alır.
GulKeskin Minikkkerkekkinnannesii tesekkur ederiz canim uzun dusuncelerden sonra karar verebildik , darisi size olsun insallah 🤗🙏🏼💕