Melikeayaz Minikkkerkekkinnannesii 37 haftalıgız Poyraz olacak nasipse Bi Ayazımız var isimleri uyumlu olsun istedik abi kardeş 👬
Minikkkerkekkinnannesii Momma bende aynıyım cnm tatlı ve çikolata cok fazla canım cekiyor bu gidişle 20 kilo alcam diye korkuyorm🙄
Momma Minikkkerkekkinnannesii hofff en büyük korkum kendime de hakim olamıyorum 😢😢 Havalar bir düzelse en azından yürüyüş yapmak istiyorum ama o da yok şimdilik 🤷🏽♀️
Sibellll EsmaNurSahin yağız ismini de severim ama babasının hayaliydi bu isim öle olunca kıramadım kocacığımı😍
Sibellll 26 hafta 4 günlük olduk oğluşumla💙 ismini de babası koydu şimdiden :) Tunahan berk olacak yada sadece Tunahan..
GulKeskin Minikkkerkekkinnannesii tesekkur ederiz canim uzun dusuncelerden sonra karar verebildik , darisi size olsun insallah 🤗🙏🏼💕
Minikkkerkekkinnannesii Momma ben alanyada yasıyorum havalar güzel genelde cok sükür günlük güneşlik ama malesef hamile olunca öyle uzun uzun yürüyemiyorum cnm. Belirli mesafeden sonra kitlenip kalıyorum.