Minikkkerkekkinnannesii Erkek anneleri selam 🐥kaç haftalık oldunuz ve bebişlerinize isim düşündünüz mü☺️
seyma281015 Minikkkerkekkinnannesii 14 hafta 5 günlüğüz nasipse ❣️ Selim düşünüyorum ama yanına bi isim daha bulmam gerek 😊
Nursemom Minikkkerkekkinnannesii 29haftalık olduk bugün Pazartesi kontrolde 1200 gramdı, çağın doruk düşünüyoruz biz babası doruk ismini pek istemiyor ama 😃👼🏻
Minikkkerkekkinnannesii Sultanyeni cnm daha cok vaktiniz var gönlünüze göre bulursunuz inşallah. Bizde 26 haftalık olduk daha isim bulamadık.
Ebr_3534 Minikkkerkekkinnannesii 19 hafta olduk bugün hayırlısıyla kucağımıza almak nasipse Ezel düşünüyoruz ismini 💙😇
Minikkkerkekkinnannesii Momma bende aynıyım cnm tatlı ve çikolata cok fazla canım cekiyor bu gidişle 20 kilo alcam diye korkuyorm🙄