zetabloom mavisanne0 erkek bebek diyorum cinsiyetine de o derece😁 Benimde 2 gün geçmişti bu rakama benzer cıkmıştı oglum oldu
seldakalender 14 Ağustos son regl tarihim yoğun kasık ağrım ile 16 eylülde kan verdim beta hcg 121,3 iyi mi hamilemiyim sizce hanımlar 🥹
ppmerlina seldakalender beta 5 üstü hamile demek zaten hayırlısı olsun 🙏🏼 2 günde bir kan ver canım bakalım yükseliyor mu 💕