mavisanne0 2-3 gün gecikmeyle beta 1161 dedi yorumunuz nedir kendi doktoruma girmeden bir fikir verebilir misiniz 🥰
YyyyYasemin mavisanne0 ay maşallah sağlıkla artsın sağlıkla ilerlesin inşallah canım hayırlı olsun belki kese gözükmezse bile haftaya gözükür alt muayaneyle bakmak isterse gözükür ama karından gözükmeye bilir tabi cihazlara bağlı da
ppmerlina mavisanne0 şu an gayet iyi gözüküyor önemli olan 2 günde ortalama 2 katı artmış olması. Hayırlısı olsun 💖
mavisanne0 YyyyYasemin 2 hafta sonraya doktoruma randevu aldım inşallah ultrasonda görünür 🥹 çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🥰
ppmerlina mavisanne0 ilk defa kan verdiysen 2 gün sonra yine ver, eğer devamlı veriyorsan bence artık verme zaten 1000′i geçmiş. 3500 civarı olduğunda kese gözükebilir demişti doktorum 💖
ppmerlina mavisanne0 sen gebeliği geç fark ettin sanırsam aşkım. 1000 beta baya yüksek yani yarın 2000 olacak zaten diğer günler 4000. Bence verme kan artık
mavisanne0 ppmerlina geç de değil aslında 2-3 gün gecikmeyle öğrendim kız yoksa ikiz mi bu bu kadar yüksek 😂😂
ppmerlina mavisanne0 bildiğim kadarıyla betadan ikiz mi değil mi anlaşılmıyormuş aşkım ben de öyle zannediyordum