Pelinytm isimsiz12 bende 21 den sonra hissetmeye başladım detaylıya girdim doktora sormuştum iç karnın geniş olabilir demişti detaylidan geldiğim gün hissetmeye başladım 😂
isimsiz12 Pelinytm maşallah benim bide 2.olunca hissetmemem normal mi anormal mi merak ettim acıkcası🥹
Zelis_ozdrgn isimsiz12 benim doktor doktorum bu haftalarda çok uyuyorlar hani gece hissedersin daha çok falan diyordu gerçekten iyiymiş haftalıkken öyleydi ama şu an 25 haftalık gerçekten artık hani gündüz de gece de hissediyorum