Mhtap1 inşşallah sağlıkla alın kucağınıza. 26 haftalık hamileyim, herkesin vücudu ve tepkileri farklı oluyor ama genel konuşulanlara bakınca ben de bazen belirti arıyorum kendimde o yüzden anlıyorum sizi. Ben de her işimi gayet rahat görüyorum. Sadece normal bir insana göre tabi ki daha çabuk yoruluyorum, sabahları falan iyiyim sadece akşam yatarken dönme esnasında biraz zorlanıyorum henüz. İdrar için bişey diyemiyorum çünkü hep vardı onda pek azalma yaşamadım sürekli su içme ihtiyacı duymamdan kaynaklı. Bebek hareketini de dediğiniz gibi çok şükür hep hissediyorum sadece bazen ani hareket ettiğinde irkiliyorum 😂 allah sağlıkla sürecimizi tamamlamayı bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin