Herkese merhaba
27+5 hamileyim forumda sürekli aynı hafta hamile arkadaşlarımın postlarını okuyorum. Herkes ağrıdan sık tuvaletten ve güçlü hareketten bahsetmiş. Ama ben hala sık tuvalete çıkma yaşamadım. Sırt veya bel ağrım asla yok. Hareketlerini hergün hissediyorum maşallah çok hareketli ama can yakacak kadar güçlü değil. Haftamızla uyumlu ilerliyor gelişimi. Bebeğim gayet sağlıklı. Ama ben hep neden bende bunlar yok diye sorguluyorum. Bunları yaşamamak bir sorun mu 🤭
Yorumlarınıza ihtiyacım var 🤭