[silindi] arkadaşlar gerçekten korkacak bişey yok. Bildiğin adet ağrısı oluyor. Kendinizi kasmamaya sakin olmaya çalışın. Bu kadar acılı bişey olsa herkes anestezili olur zaten.ben de aşırı korkmuştum ama korktuğum gibi hiç olmadı benim. İllaki ağrı oldu ama kısacık sürüyor hemen bitiyor. Kaldırılmayacak bir ağrı kesinlikle değildi.