Ya ben dün büyük bi hastaneye gittim farklı bir ildeydi belki bilen olur eruzurum Atatürk üniversitesi hastanesi miydi neydi ismi neyse 😌
Bana rahim filmi cektirceklerini söylediler ama ben düzensiz adet oluyorum ne zama olucagimi tam kestiremiyorum 27 Ekim için gün verdi belki ben 10ekim yada oncesinde olabilirim. Bunu dediğimde ordaki sekreter fark etmiyor temiz ol yeter dedi