Sazenin vallahi Allahım ol deyince oluyor ne ile korunursak korunalım. Tabii sizin açtığınız başlık tepki mahiyetinde kesinlikle katılıyorum. kızım doğdu lohusa kanamamdan 14 ay sonra regl oldum ve çok temkinliydik prezervatif yada sık ilişki olmasın diye çabalıyorduk 😂 reglden sonra bir gün nasıl olduysa prezervatifin azizliğine uğradık ama o zamana nasıl denk geldi hala anlamış değiliz tamamen Allahın hikmeti ve gebe kalmışım. İhtimal vermediğim için ilk belirtilerimi hastalık sandım 🥲 ama çok mutluyum evet çok erken oldu ama pcos var çok uğraşmıştım ilk iki gebeliğimde (biri düşük). Allah herkese en güzel en içine sinen zamanda versin 💕