Sazenin 3 yıl bu şekilde korunduk gerçekten de biz isteyene kadar olmadı olsaydı da üzülmezdim hiç çocuğumuz yoktu ama şuan ihtimalini bile istemediğim için tabiki hapa başlayacağım eğer istemiyorum olsa da hayır demem diyen varsa o böyle korunsun yok kesinlikle istemiyorum diyen bu riski almasın