Be1234 anonim51 bende 58 kilo ile hamile kaldım 20 haftaya kadar kilo almamadım şuan 27 haftalık 7 kilo aldım
Ballkusum_33 herseyeragmengulun 7+2 başlangıç kilom 68 mide bulantısı yüzünden yiyemiyorum ilk etapta eksi ile devam edcez ilk çocukta da öyle oldu hamilelik boyunca 5 kg aldım inşallah bunda da öyle olur. Herkese sağlıklı bı süreç ve doğum diliyorum 🌸
susuksu herseyeragmengulun ay benim de bulantım olmadı o yüzden bu kadar hızlı aldık bence. çok da yemiyorum aslında ama alıyorum anlamadım hashsh
kbrdrn Bende 53 kiloyla başlamıştım şuan 57 kiloyum 31 haftalık, 2. Hamileliğim bu ilkinde de 5 kilo falan almıştım
Serivebebegi Adabk ilk üç ay hiçbir şey yiyemedim 5 kg verdim şu an iki kilosunu geri aldım sadece aslında artık yiyorum ama gece yersem midem yandigi için gece yemeğine son verdim o yüzden daha sağlıklı ilerliyor
anonim51 Be1234 en son Ağustos 26nda gitmiştim iki gün geride demişti sıkıntı yok demişti bu ayın 22nde randevum var bakalım ne diyecekler inşallah bı sıkıntı yoktur