Yarenatakaran 22+4 ben 70 ile başladım 80 kiloyum 😌sağlıklı olsun bebişlerimiz önemli değil veririz inşallah
susuksu herseyeragmengulun ay benim de bulantım olmadı o yüzden bu kadar hızlı aldık bence. çok da yemiyorum aslında ama alıyorum anlamadım hashsh
Serivebebegi Adabk ilk üç ay hiçbir şey yiyemedim 5 kg verdim şu an iki kilosunu geri aldım sadece aslında artık yiyorum ama gece yersem midem yandigi için gece yemeğine son verdim o yüzden daha sağlıklı ilerliyor
Mara1 Ben 8+6 ile daha toyum 😅 59,8 ile hamile kaldım şu an 58,5kg a düştüm. Hamile olduğumu öğrenince direkt diyetisyene gittim 🥲 157 boy.
ErsBegAs Ebru_ebru sadece emziriyorum 😍 çok çok da yiyorum halbuki emzirmek ve su içmek çok işe yarıyor