Bebekkuzu ebobel benim de öyleydi hatta bende ağrı vardı yine düşük yapıyorum diye gittim baktı doktor hiçbir şey yok bende anlamadım valla ama şu an iyiyim geçti çok şükür inşallah sizin de geçer dert etmeyin😍