Mhtpsrkn Yadigar14 canım kaçıncı haftadasın sen bana doktor 15 gün sonra gel diyo hep her gitmeye 35+6 haftalığım 65 lira ödüyorum bende akdeniz kartım var
Yadigar14 Mhtpsrkn muaneye gittiğinde 1 hafta dolmadan gidersen ücretsiz ilk 65 tl ödüyorsun bir dahakine ödemiyorsun
Mhtpsrkn Yadigar14 biliyorum 9 gün içinde gidince ödeme olmuyo.Ama doktorum bana hep 2 hafta sonra gel diyor o yüzden sordum cnm
Yadigar14 Damla01 Şule hanıma gidiyordum ama baktım pek ilgilenmiyor bıraktım düzenli beslenmeyen kişilere yazılan hapı yazmıştı iştahımi açtı zaten normaldi benim yeme içmem kilo çok aldım ve direk doktorumu degistirdim