Ayseport Damla01 ben değil de arkadaşım gitmişti o memnun kalmadı ama annemin arkadaşı da gitmişti o da memnun kaldı herkese farklı gelebilir
ikinciprensimgeliyor Damla01 kuzenimin esi ona gitticok memnun kaldi ustelik ilerlemis yas 38 di.ayrica 6 tup bebek denemesinden sonra kendiliginden oldu bebeko takip etti gebeligini dogumu da orda yapti cok memnun kaldi
Karansalhareketlerbunlar Damla01 arkadaşım gitti ve hala gidiyor. Çok memnun. Artık Dr hasta ilişkisi gibi değil de baba kız gibiyiz diye anlatır. Öyle iyi bir Dr olduğunu söylüyo. Galiba ben de ona gitmeye başlicam 🙈
dmngrkm Ben varım ama ben de Gökmen Sukgene gidiyorum. Doğum için de Güzelyalıyı tercih edicez inşallah. Metrodaydı eskiden Gökmen bey ama pek temiz değildi sanki.
Esmstf Ben varim ziyapasa tip merkezine gidiyorum ama metroya ferhat erola gidip memnun olanlar var etrafimda doktorumdan memnun oldugumdan ben tercih etmedim
Damla01 Karansalhareketlerbunlar Bende ona gitmeyi dusunuyorum annemin komsusu dogumunuda o hastanede yapmis doktordanda memnun kalmis canm muayene ve dogum ucretini bilmiyorm ama siz biliyormusunuz ?
Yadigar14 Damla01 Şule hanıma gidiyordum ama baktım pek ilgilenmiyor bıraktım düzenli beslenmeyen kişilere yazılan hapı yazmıştı iştahımi açtı zaten normaldi benim yeme içmem kilo çok aldım ve direk doktorumu degistirdim
Mhtpsrkn Yadigar14 canım kaçıncı haftadasın sen bana doktor 15 gün sonra gel diyo hep her gitmeye 35+6 haftalığım 65 lira ödüyorum bende akdeniz kartım var