Yektek22 maalesef yüksek bana da doktorum 25+4 te 1 hafta önce yani küçük olan testi yaptı hiç açlık alınmadı direk aç karnına gittim 50 mg bir şeker yüklemesi yapıldı birinci saatte sonuç 150 çıkmış.
Normal beklenen değerler 140’a kadar mış benim 150 çıkmış çok yüksek değil biraz denildi ama yine de bakılacakmış tekrardan duruma göre ne yapılacaksa Zaten biraz suyum da fazla çıkmıştı Bebek’te biraz büyük gidiyor şimdi pazartesi normal büyük test yapılacak artık sanırım 100 mg yuklenecek . Ona göre şeker durumuna bakılacakmış ben bu bir hafta şekere dikkat edeceğim ben de bir farklılık olacak mı çünkü vücudumda da bazı farklılıklar hissediyorum özellikle şekerli gıdalar tükettiğim de ya da tatlı bir şeyler içtiğimde. Duruma göre de beslenme listesi alacağım sanırım. Sizinki de sanırım biraz yüksek çıkmış umarım İğnelik bir durum değildir ama kesinlikle diyet verecektir doktor şu an kaç haftadasınız bebeğin gelişimi nasıl ?