GokSem Arkadaşkar merhaba çok uygun olan yerlerde radyologlar yapabiliyor ve doktorlar genelde buna sıcak bakmıyor randevu alırken perinatolog olup olmadığına dikkat edin bence tabi kendi doktorunuza da danışabilirsiniz bu benim bildiğim
Edahasann Mucizem00 canım beni instgramdan ekle bugün gidicem öğrenicem sana bilgi veririm 😌 instgram adresin ney ekliyim seni
Mucizem00 Cansellumit bazı devlet hastaneleri gerçekten çok güzel oluyor bazilarıda vurdum duymaz oluyor bir akrabam esenyurtta devlete gidiyordu oda çok memnundu insallah böyle devam edersiniz canm
Cansellumit Mucizem00 inşallah ya uzman bi doktor olunca çok iyi oluyo napman gerektiğini herseyi anlatıyor sana
minikkelebegimm Gozdeeerss araştırırken denk geldim canım gittikten sonra yorumunu alabilir miyim bende oraya gitmeyi düşünüyorum da kararsızım çıktığında anlatırsan çok sevinirim 😋
Gozdeeerss minikkelebegimm Bugün gittim memnundum bi sıkıntı yok doktor da iyiydi ama sorarsan konusuyo kendin sor yani😆
Aliiss Mucizem00 Medicine da yaptırdım ben 450 TL Şişli’den perinatolog Aytül çorbacıoğlu geliyor o yapıyor detaylıyı memnun kaldık biz ❤️
Mucizem00 Aliiss Bagcılardaki medicine dmi? Bende normalde o hastaneye gidiyorum kontrole bende orda yaptırmaya karar verdim memnun kaldınız insallah nasıl geçti 😌😌
Aliiss Mucizem00 evet memnun kaldık güzel geçti 🌸 bebiş yüzünü göstermemişti ölçüm yaparken muayeneye geldiğim zaman haber ver resmini çekeriz demişti hatta ☺️