Tazeanne0134 prensesinannesii1 var canım oğlumu öğrendim kanda da 77.1 di b-hcg şimdi 3.yü düşünüyoruz ama olmuyor nasip
Tazeanne0134 Irem198 evet hastaneye var acile de böyle böyle alırlar hemen ben öyle yapmıştım zamanında
Akseec Irem198 awox’un yanılttığını görmedim 2 yıldır kullanıyorum bir kere bile kırmızıya yakın pembe çizgi çıkarmadı o yüzden kendi fikrim var diyorum ben olsam bende koşarak kan vermeye giderim hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebiiiişşş 🤲🏻🧿💞
Akseec prensesinannesii1 canım bu marka çok kötü bi marka yalancı pozitifleri çok belirgin şekilde veriyor ya kan ver ya da daha güvenilir marka ile testi tekrarla derim
prensesinannesii1 Nurtuba4160 ya herkes yalancı pozitif veriyor diyo ama ben hem kaset testini hem erken gebeliğini yaptım