Sevimaltnn 3 yıldan daha uzun bir süredir dyson v12 modelini kullanıyorum. Kablosuz süpürge gerçekten çok büyük rahatlık başlıkları da çok çok kullanışlı fakat sürekli temizlik uyarısı vermesinden nefret ediyorum yani evi her süpürmenizden sonra bütün parçalarını tek tek temizlemek gerekiyor nerdeyse. Temizlenmediğinde en fazla 2. Kez de süpürür sonra yine uyarı vermeye başlar. Bir de v12 nin sadece haznesi değil bataryası da v15 ten daha küçük yani şarjı daha çabuk bitiyor bunu da göz önünde bulundurmanızı isterim🌸 benim evim 70 m2 civarı orta seviyede ucu ucuna yetiyor bataryası bazen yetmeyecek gibi oluyor o zaman düşük seviyeye alıp devam ediyorum.
Bu arada farklı bir tavsiye de vermek isterim eğer robot süpürgeniz yoksa bir tane robot süpürge alıp bir tane de daha uygun fiyatlı bir süpürge alabilirsiniz dyson a vereceğiniz para ile. Robot süpürge gerçekten muhteşem ötesi bir olay elim ayağım herşeyim😅