Bende ikili temiz çıkınca üçlü yapacaktı doktor ama istemedim detaylı ultrasonda küçük bi sorun çıkmıştı sıvı almak istediler izin vermedim sıvı konusunda asla güvenemem bebeğin %50düşük olasılığı oluyor daha bisürü kötü sonucu olabiliyor asla istemedim istemezdim..sonuçta downlumu diye bakılacaktı bakılsa ne olcak aldıracak değilim sonuçta kaç aylım çocuğu..eğer sorun varsa anne baba aldırma düşüncesi olursa yaptırsın derim sıvı alma olayını kötü sonuçlar doğurabiliyor..