mavisanne0 kendi sürecim şöyle oldu. Bat 6 ağustostu ben 3 ünde kan ile öğrendim. İlk gebeliğim kürtajla sonuçlandı. Kalp atışı, kese vs hepsini aynı anda göreym diye hala doktora gitmedim 26 sında gideceğim. O yüzden beklemek sıkıntı diyorum. Genel kan verdim, 1 kere de artışa baktım hepsi normaldi gerisine 10 gün sonra bakacağız