Kızlar merhaba, benim adetlerim düzensiz genelde 33,35,39 gün vs olmakta şu an 47. Günümdeydim uygulama adetinden 6 gün gecikti olarak gösteriyor ama bende herhangi bir belirti yok sizce hamile kalma durumum nedir test yapıp negatif sonucu görmekten korkuyorum :(