Gokturkmom_ Siz de bebeğinizin kilosunu ve boyunu haftalık takip ediyor musunuz? 👶📏⚖️ Blog yazımızı inceleyebilirsiniz canım anneler ❣️ https://www.mutluanneleriz.com/bebeginizin-haftalara-gore-boy-ve-kilo-tablosu/
hilal858_ Gokturkmom_ 16 hafatalikken 140 gramdı iyimiydi bilmiyorum benim geç döllenme olduğu için 1 hafta geriden geliyordu.
deryakrgz Gokturkmom_ 37+5 de gitmiştim. 3478 gram,52.5 cm denilmişti 🧿 (Maşallah) Ama benim bebişte önden gidiyor 🤭
Ehjfjsjs Gokturkmom_ 29+0 da 1470 Gr boyu 41 cmdi kız bebek 🩷şuan 30 haftam bitiyor 33 de kontrole gidicem 🙋
SelmaaS 37+3 deyim geçen hafta 3300 gr dü önden gidiyor sadece kilosunu değil herşeyini takip ediyor insan😂
Annekuzusu123 SelmaaS maşallah ne yeyip içiyorsunuz bizimki 36 haftada 2.800 dedi 50 cm boyu bu hafta 3 olur inşallah Allah’ın izniyle
SelmaaS Annekuzusu123 avakoduyu kestim kilo almasın diye şuan salata yoğurt ayran yiyorum artık çünkü midem bulanıyor kusuyorum diğer şeyleri yiyince
Mavi-gokyuzu hilal858_ Bizim de 15+6 haftalık kontrol de doktorum 150gr ve 14cm demişti. Aynı ilerliyoruz. Doktorum her şeyin normal olduğunu söylemişti.
annebebek16 deryakrgz sancı yada ağrınız oluyor mu özellikle gece çok sık uyanıyorum 36+5 doktor normal diyor. Bu doğum yaklaştığının habercisi değil mi
SelmaaS Annekuzusu123 avakado peynir yumurta süt bunları çok tükettim kahvaltı tabaklarım baya protein ağırlıklıydı hep özellikle alsın diye yapmamıştım ama onları kesince farkettik
Tubita Cakalllsebahat-0 32. Haftadayım 1940 gr ama doktor 5 gün önden gidiyor dedi, size haftası ile uyumlu mu dedi doktor? Öyleyse güzel