Ipek321 yaa yaşları yakınmış ondan kaynaklı da yoruluyorsunuzdur benim kız 4 yaşında ben bile bir taneyle çabuk yoruluyorum 🥺 geçecek tabikidee ❤️ doktora hiç sordunuz mu acaba ayak yanmasını belki tavsiyelerde bulunurlar veya bi vitamin eksikliğinden falanda kaynaklı olabilir belki bir çözüm yolu vardır ya..
Ah o yüz üstü uyumaları bende çok çok özledimm sadece öyle uyyabiliyordum bende 🥺🥺