Dilarac 🤣🤣 sorun da şu iki doktora gitim biri %90 kız dedi %90 diyeri erkek dedi kendi doktorum hala yok sorun o benim doktorum izne cıktı dediler sonra da başka şehirde görev alıyor vs dediler doktorum anlayacagın kayıplara karıştı. bende necburi doktor arayışındayım şimdi gittigim doktorlarda böyle diyor napacagımı şaştım kaldım🤣🤣