Kızlar merhaba 17haftalık ken bebişimin cinsiyetine %90kız diyildi suanda 21 haftalık ve dün gittim doktora şimdide%90erkek diyildi benimle aynı durumu yaşıyan varmı ilk gebeligim deil ikinci gebelik fakat ilk defa böyle bir şey yaşadık ailecek şaşkınlıkla kalakaldık ilk gebeligimde 16haftada bildiler dahada degişmedi şimdi hangisi dogru 😅
Doktora sordum emin misiniz diye evet dedi degişme ihtimalivarmı dedim %90degişmez dedi ama ilk gitigim doktorda tam tersini dedi dedim oda şaşkınlıkla hayır eminim degişmez felan dedi ultrasonesmide verilmedi o yüzden paylaşamıyorum ben nasıl ögrenicem bu cinsiyeti catladım merakdan😅