Ayse71 kayamommyy bizde 34+1 haftalığız ilk doğum normaldi 39 da yaptırmışlardı bundada 39 olucak ama biraz ileride olduğu için belki 37 38 de gelmek ister herşey bebişe bağlı sağlıkla gelsinler inşaAllah 🤲🏻🤗🌸🎀
filiz8363 Bende Ekim annesiydim ama elenmek üzereyim doktorum 24 eylüle gün verdi 1 haftam var. Bugün tam 36 oldum 37 de alacak doktorum ikinci doğumum olacak