Basakksp maşallah adınıza çok sevindim Rabbim hayırlı etsin salihlerden eylesin bende ilk doğumum normal doğum olmuştu sonraki hamileliğine ise oğlum makattı ve daha 36-37 haftalıkken birden kanamam geldiği için sezeryana alındım hani kiminin eti kolay iyileşir kiminin de zor iyileşir ya benimki de öyle oldu hemen toparlanamadım korkum da vardı ve epilepsi hastası olduğum için de ağrıya pek gelemiyordum fazla ağrım olduğunda yani kaldıramayacağım kadar işte başım dönebiliyordu dinlene dinlene geçte olsa toparlanabilmiştim şuanda kızıma hamileyim ve sezeryan olunacağı içinde korku heyecan stresim çok var herkesten dua istiyorum kimseye yük olmadan Rabbimin izniyle çabuk toparlanmak istiyorum 🤲🤲🤲🌹🥺