Basakksp
Pozitif bir şekilde atlatmaniza sizin adınıza sevindim. İnşallah her kadinin doğum hikâyesi pozitif olur 😌 Allah bebeginizi size bağışlasın hayırlı uzun ömür versin 🤲🏻🌸
bunyeden bunyeye değişiyor ağrı sızı meselesi. O sancıları ciddi şekilde hissetmediğinize göre sizin acı esiğiniz yüksekmiş demek ki. Benim o kadar yüksek değildi. İğneyi de hissettim, ki 5-6 kez sokup çıkardılar hissetmemek mümkün değildi zaten. Ayağa kalkma aşamasında da çok zorlandım. Ssvd istiyordum şehir Hastanesi’nde. Orda da her doktor desteklemiyormus. Riske atmak istemediğim için şimdi yine zorunlu gönüllülükle sezaryen olacagim. İkinci ve sonraki sezsryenler daha zor diyorlardi burda. Bakalım beni ne bekliyor 😅