Anneyim111 suyum hala çok fazla 🥹 şeker yüklemesi normaldi ama şeker ölçüm cihazı aldım hergün takip edeceğim, büyük ihtimalle de bidahaki kontrolde doğum için gün verecek doktor, daha önce gittiğim devlet hastanesine 1kez gitmiştim bu 2.oldu herhangi birşey demedi. 35-36.hafta gibi gün belirleriz dedi 39da bi aksilik olmazsa alırız bebişi dedi bakalım orda devam edeceğim artıkk, nst girdim ilk kez oda yolunda çıktı herşey ☺️