cakirbebek Anneyim111 olmazmi yarın 29. Haftaya giriyorum ve görüş günü .. Dogum yaklastikca panikliyorum 🥰
defin Anneyim111 benimde Kasım gibi görünüyor doğum ama bakalım nasıp 3 gün sonra 28 haftaligim ikinci gebeliğim
Rabiadgdmr Olmaz mı zaman daralıyor gibi 31+5 bende yarın görmeye gideceğiz doğum da 13 Kasım gibi hesapladik
Yenibirannee Anneyim111 3. gebeliğim 32+3 olduk kasımın ilk haftası dedi doktorum. alışverişini tamamladım ufak ufak yıkayıp ütü yapacağım :)
Elifsemra Anneyim111 korku da var heyecanda sabirsizlaniyorum bı günüm dolsa da gelse artık 3 kızım 30 haftaya gircem bu arada 😊😊
Elifsemra Anneyim111 herşeyi hazırladım ben iki kızım da var biri 1 sınıf iyice agirlasmadan yaptım hepsini 😊
Hgknf-223 Anneyim111 @ 30+1 den selammm❤️ çok merak içindeyim normalmi olacak sezeryan mı bebiş şuan makat gelişli dönermi bilmiyorum sağlıkla gelsin tüm bebişler 🙏🏻🩷
Anneyim111 Hgknf-223 döner aşkım benimki de tersti döndü doğum kanalında şuan önemli olan ikinizin sağlığı sezeryan normal fark etmez ama sen nasıl istersen öyle olur inşallah 🖤
Rabiadgdmr Anneyim111 Sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🌺 Bende çocuk kanala girmiş doktor dikkat et dedi bol bol dinlenecegim