@Eso1616 bende senin gibi düşünüyordum nasıl yapıcam diye her sancın geldiğinde 3 kez her ıkınma da nefes alıp ıkın sancın geçtiğinde dur kakanı yapar gibi emin ol o güç geliyor yani bunları düşünme bebeğine kavuşacağını düşün sadece nefesini çok iyi yönet sağlıkla kucağına al ❤️