rumeysa_81 senin için araştırdım SGK’nın işçilere verdiği 112 günlük doğum parası (geçici iş göremezlik ödeneği) memurlara ödenmez, çünkü sen maaşını zaten almaya devam ediyorsun.
Yani özetle:
Senin maaşın tam yatmaya devam ettiği için ayrıca SGK’dan bu yüklü ödeme yapılmıyor.
Ama emzirme ödeneği + çocuk yardımı hakkın var.